Τα αποκαλυπτήρια για το μεγαλύτερο πακέτο σιδηροδρομικών έργων που έχει υπάρξει ποτέ στη χώρα, συνολικού προϋπολογισμού 4 δισ. ευρώ, έφεραν στο φως ισχυρές συμμαχίες.
Τα έξι μεγάλα έργα που έβαλε στη γραμμή της αφετηρίας η ΕΡΓΟΣΕ, μέσω της διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου, θα συνδέσουν τα λιμάνια Πάτρας, Λαυρίου, Ραφήνας, Θεσσαλονίκης, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης με το τρένο.
Επίσης, το «κλείσιμο» της ανατολικής σιδηροδρομική Εγνατίας μέχρι το Ορμένιο θα βάλει σε ράγες το φιλόδοξο Sea2Sea project, που θα συνδέσει τα λιμάνια της Βορείου Ελλάδος με τρία λιμάνια σε Μαύρη Θάλασσα και Δούναβη (Μπουργκάς, Βάρνα, Ρούσε).
Η Θεσσαλονίκη κυρίως, αλλά και η Αλεξανδρούπολη, θα αναδειχθούν σε getaway ports για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη με τον Πειραιά να κατακτά τη θέση της μεγάλης πύλης εισόδου προς τη Γηραιά Ηπειρο. Οι κοινοπραξίες ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Intrakat, ΑΒΑΞ – Alstom και ΑΚΤΩΡ – Μυτιληναίος διεκδικούν τα πέντε από τα έξι έργα, ενώ με τα άλλα δύο σχήματα σταθερά οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Intrakat κατέβηκαν χωριστά στον διαγωνισμό για τη δυτική σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ.
Με πληροφορίες από ot.gr