Πόσο σημαντική είναι η ψηφιακή παρουσία μιας επιχείρησής;

Το πιο πρόσφατο τεχνολογικό επίτευγμα, αυτό της τεχνητής νοημοσύνης, η οποία μας έχει ήδη προσφέρει πληθώρα εργαλείων και διευκολύνσεων για την καθημερινότητά μας με την εξέλιξή της να μην ξεπερνά ούτε το 5%, μας υπενθύμισε σθεναρά ότι η ψηφιοποίηση του κόσμου μας θα προχωρά μόνο προς τα μπροστά. 

Κι αυτό είναι κάτι που επηρεάζει όλες τις πτυχές της ζωής μας: την προσωπική, την κοινωνική αλλά και την επαγγελματική.

Ιδιαίτερα για το επαγγελματικό κομμάτι, καθώς η πορεία του καθορίζει σημαντικά την ευημερία, το βιωτικό μας επίπεδο αλλά και την αυτοπεποίθησή μας, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τον τρόπο που οι ψηφιακές λειτουργίες το επηρεάζουν.
Για τις επιχειρήσεις, είναι πλέον αδύνατο να πετύχουν το στόχο εξέλιξής τους και να επιβιώσουν ανάμεσα στους ανταγωνιστές, χωρίς την ανάπτυξη και την υιοθέτηση στρατηγικών που σχετίζονται άμεσα με την παρουσία της στον ψηφιακό χώρο.

Ενδεικτικά, θα αναφέρουμε μερικά από τα πιο απαραίτητα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ, που μπορούν να αλλάξουν το μέλλον μιας επιχείρησης.

  • Διαδικτυακός Ιστότοπος

Όποια και αν είναι η δραστηριοποίησή σας, είναι απαραίτητη η κατασκευή μιας “βιτρίνας” για την εκπροσώπησή σας στον κυβερνοχώρο, όπου οι μελλοντικοί σας πελάτες να μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες για τις προσφερόμενες υπηρεσίες και λεπτομέρειες γύρω από αυτές, να μάθουν την ιστορία, τη δράση σας και τις μεγαλύτερες επιτυχίες,  και τέλος να επικοινωνήσουν μαζί σας. Το βασικό σημείο κατά την κατασκευή ιστοσελίδας από το kataskeuiistoselidwn.gr, που θα διατηρήσει το ενδιαφέρον του χρήστη, είναι μια ευχάριστη πλοήγηση, που εξασφαλίζεται από ένα εύχρηστο και φιλικό προς αυτόν περιβάλλον. 

  • Προώθηση & Αλληλεπίδραση

Η προσέλκυση νέου κοινού αλλά και η συνέχιση της αφοσίωσης του υπάρχοντος, επιτυγχάνεται μέσω τεχνικών προώθησης που βασίζονται στην αμεσότητα, όπως είναι το email marketing, το SMS marketing και ακόμη περισσότερο το social media marketing από την Lithos Digital. Με αυτό τον τρόπο δίνετε την ευκαιρία στους χρήστες να αλληλεπιδράσουν μαζί σας καθημερινά, κρατώντας το brandname σας στο προσκήνιο και χωρίς να περιμένετε από εκείνους να σας αναζητήσουν. Το μάρκετινγκ μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί εμβάθυνση στις προτιμήσεις των χρηστών και συνεχή ενημέρωση για τις καινούριες τάσεις και πλατφόρμες, και όχι απλώς τη δημοσίευση περιεχομένου. Γι’ αυτό δε θα πρέπει να υπερτιμήσετε τις δυνατότητές σας και να αναθέσετε τη διαχείρισή τους σε έναν επαγγελματία. 

  • Ανάλυση Δεδομένων

Η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας από το κοινό και η αλληλεπίδραση με αυτό μέσα από τα newsletter, και τα social media, δημιουργεί κάποια δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις τους, οι οποίες είναι κρίσιμο να συλλεχθούν αρχικά, να αναλυθούν, και αν τέλει να ερμηνευθούν. Αυτή η ερμηνεία, είναι ουσιαστικά η κατανόηση της συμπεριφοράς τους, και των παραγόντων που συντελούν στη λήψη ή μη-λήψη  μιας απόφασης. Τα δεδομένα αυτά είναι η απόδοση της επιχείρησης σε μετρήσιμη μορφή, και αποτελεί θεμέλιο των μεταγενέστερων αποφάσεων. 

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.