Μεγάλη κόντρα Βασιλόπουλου – Lidl για τις τιμές σε προϊόντα

Διαφημιστική κόντρα ξεκίνησε μεταξύ δύο αλυσίδων σούπερ μάρκετ, του «ΑΒ Βασιλόπουλος» και της Lidl Hellas, με αφορμή την καμπάνια της δεύτερης.

Ειδικότερα, η Lidl λάνσαρε διαφημιστική καμπάνια, στην οποία γίνεται σύγκριση τιμών σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη στο διάστημα από τις 14 έως τις 18 Μαΐου.

Η Lidl στον ιστότοπό της παρουσίασε τις τιμές της σε 14 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, σε σύγκριση με δύο άλλες αλυσίδες που ονόμασε «Σούπερ Μάρκετ Α» και «Σούπερ Μάρκετ Β».

Στη συνέχεια, η Lidl κατέληγε στο συμπέρασμα πως είναι φθηνότερη στα παραπάνω προϊόντα και παρέθεσε ως τεκμήρια τις αποδείξεις των άλλων δύο σούπερ μάρκετ, στις οποίες φυσικά φαινόταν η επωνυμία τους. Επρόκειτο για τον ΑΒ Βασιλόπουλο και τον Σκλαβενίτη.

Η χιουμοριστική απάντηση της ΑΒ Βασιλόπουλος

Από την πλευρά της, η ΑΒ Βασιλόπουλος -με ανάρτησή της στο Facebook- ευχαρίστησε τη Lidl Hellas που προτίμησε τα καταστήματά της για τις αγορές της και την ενημέρωσε ακόμη ότι η απόδειξη της θα ήταν ακόμη πιο χαμηλή αν είχε ΑΒ Plus και για αυτό την… έκανε και μέλος.

Συγκεκριμένα, στην ανάρτηση αναφέρεται:

«Αγαπητή Lidl Hellas, είδαμε ότι ήρθες και ψώνισες από εμάς και σε ευχαριστούμε πολύ. Απέδειξες ότι έχουμε ήδη χαμηλές τιμές αλλά με μία 6ευρη επιταγή, το καλάθι σου θα ήταν ακόμα πιο οικονομικό

Γι’ αυτό και πήραμε την πρωτοβουλία να σε κάνουμε μέλος του ΑΒ Plus. Για να εξαργυρώνεις και εσύ 6ευρες επιταγές αλλά και όλα τα προνόμια που απολαμβάνουν κάθε μέρα πάνω από 1 εκατ. πελάτες μας καθημερινά. Καλώς ήρθες και καλά ψώνια».

ieidiseis.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.