Το Μετρό θα φτάσει στην Εθνική Οδό – Πού θα κατασκευαστούν οι νέοι σταθμοί

Μέχρι τη Λεωφ. Κηφισού αναμένεται να απλώσει τις ράγες του το Μετρό της Αθήνας, καθιστώντας ακόμα ευκολότερες τις μετακινήσεις των κατοίκων της πρωτεύουσας.

Στο υπό υλοποίηση Α’ Τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό είναι επικεντρωμένο το συγκοινωνιακό ενδιαφέρον στην πρωτεύουσα σήμερα, με ορίζοντα παράδοσης το 2029.

Πρόκειται για το τμήμα «Άλσος Βεΐκου-Γουδή» με γραμμή μήκους 13 χλμ. και 15 σταθμούς που θα εξυπηρετούν πολλά σημαντικά κτίρια και εγκαταστάσεις, όπως Νοσοκομεία (Ευαγγελισμός, Παίδων Λαϊκό), Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Πανεπιστημιούπολη, Πολυτεχνειούπολη κ.ο.κ.), Δικαστήρια και μεγάλα δημόσια κτίρια Oργανισμών ή Υπουργείων.

Οι ράγες, ωστόσο, της Γραμμής 4 δεν θα περιοριστούν εκεί, μιας και σε περίοπτη θέση στην ατζέντα της «Ελληνικό Μετρό» βρίσκονται και ορισμένες επεκτάσεις, με χαρακτηριστική αυτή προς το βόρειο τμήμα της πρωτεύουσας.

Η εν λόγω επέκταση αφορά το τμήμα Β’ «Γουδή-Μαρούσι» με γραμμή μήκους και 8 σταθμούς, που θα εξυπηρετούν την απομονωμένη από μέσα σταθερής τροχιάς Λεωφόρο Κηφισίας όπου εδρεύουν εκατοντάδες εταιρείες απασχολώντας δεκάδες χιλιάδες εργαζομένους.

γραμμή 4 μετρό Εθνικής Οδός και Κηφισίας

Οι σταθμοί αναμένεται να είναι οι εξής: Γουδή, Φάρος, Φιλοθέη, Σίδερα, Ολυμπιακό Στάδιο, Παράδεισος, ΟΤΕ, Μαρούσι.

Αργότερα, μάλιστα, προβλέπεται να κατασκευαστούν δύο ακόμα σταθμοί, σε Πεύκη και Λυκόβρυση, με το Μετρό να φτάνει πλησίον της Εθνικής Οδού. Η επέκταση αυτή θα επιτρέψει τη διασύνδεση της Γραμμής 4 στο σταθμό Κατεχάκη με τη Γραμμή 3, και στο σταθμό Μαρούσι με τη Γραμμή 1 (Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος).

γραμμή 1 μετρό Εθνικής Οδός κόμβος Βαρυμπόμπης

Τη σύνδεση με την Εθνική Οδό, βέβαια, μπορεί να εξασφαλίσει ένα ακόμα έργο Μετρό που βρίσκεται υπό μελέτη. Πρόκειται για την επέκταση της Γραμμής 1 από την Κηφισιά, μέσω υπογειοποίησης του σημερινού τερματικού σταθμού και δημιουργία σήραγγας περίπου 2,5-3 χιλιομέτρων που θα περιλαμβάνει τον σταθμό «Νέα Ερυθραία» και τερματικό στη Βαρυμπόμπη στον κόμβο της Εθνικής Οδού.

Το έργο θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό μιας και εκτιμάται ότι μπορεί να αποσυμφορήσει σε μεγάλο βαθμό τον κορεσμένο Κηφισό όπου καθημερινά οι οδηγοί υποβάλλονται σε τεράστια ταλαιπωρία.

carandmotor.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.