Αυτά είναι τα κρυφά «όπλα» της Ελληνικής Αστυνομίας

Με ορισμένα πανίσχυρα μοντέλα έχει εμπλουτιστεί ο στόλος της Ελληνικής Αστυνομίας, προκαλώντας τρόμο στους λάτρεις της ταχύτητας.

Δεν έχουν τέλος οι αυτοσχέδιοι αγώνες στα «στέκια» της Αττικής, με τους λάτρεις της ταχύτητας να κάθονται πίσω από το τιμόνι «πειραγμένων» αυτοκινήτων, και να επιδίδονται σε ένα ξέφρενο αυτοκινητικό πανηγύρι.

Η Βούτα, τα Λιμανάκια και το Ribas είναι μόνο μερικές από τις περιοχές όπου μετά τη δύση του ηλίου γίνονται στέκια αυτοσχέδιων αγώνων, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την οδική ασφάλεια.

Με δεδομένους τους κινδύνους που ενέχουν οι κόντρες σε δημόσιους δρόμους, η Ελληνική Αστυνομία καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να βάλει φρένο στους street racers. Πρόκειται, ωστόσο, για μια απαιτητική αποστολή που δεν μπορούν να τη φέρουν εις πέρας τα συμβατικά περιπολικά, καθώς στερούνται της απαιτούμενης ισχύος προκειμένου να… κοιτάξουν στα μάτια τα εκρηκτικά ΙΧ των κοντράκηδων.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Car Jackals (@car.jackals)

Χείρα βοηθείας στην ΕΛ.ΑΣ. έρχονται να προσφέρουν ορισμένα «κρυφά» όπλα και δη αυτοκίνητα που έχουν ενταχθεί στον στόλο της, προκαλώντας τρόμο σε όσους συμμετέχουν σε κόντρες, στήνοντας παγίδες θανάτου σε ανυποψίαστους οδηγούς. Πρόκειται για μια πανίσχυρα μοντέλα, τα οποία στη συντριπτική τους πλειονότητα αποτελούν προϊόντα κατάσχεσης, ενώ πολλές φορές δεν φέρουν κάποιο διακριτικό, με αποτέλεσμα να περνούν απαρατήρητα στους παρανομούντες οδηγούς.

Η λίστα περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- μια μαύρη, πρώτης γενιάς Porsche Cayenne. Η συγκεκριμένη γενιά λανσαρίστηκε το 2003, και αποτέλεσε το πρώτο πλήρως off-road μοντέλο του γερμανικού brand.

Σε πρώτο στάδιο ήταν διαθέσιμο στις εκδόσεις Cayenne S και Cayenne Turbo, οι οποίες κινούνταν από έναν V8 βενζινοκινητήρα 4,5 λίτρων. Αυτός στην έκδοση “S” απέδιδε 340 PS (στις 6.000 σ.α.λ.) και 420 Nm (στις 2.500 σ.α.λ.), ενώ στην “Turbo” 450 PS (στις 6.000 σ.α.λ.) και 620 Nm (στις 2.250 σ.α.λ.). Κορυφαία έκδοση ήταν η “Turbo S” (2008) με V8 twin-turbo μοτέρ 4,8 λτ. που παρήγαγε 550 άλογα.

Ένα ακόμη μοντέλο που κάνει πυκνά συχνά την εμφάνισή του στα στέκια των κοντράκηδων, χαλόντας το πάρτι που αυτοί στήνουν είναι ένα Ford Focus ST δεύτερης γενιάς (2005-2010), αντλώντας κίνηση στην εργοστασιακή του μορφή από ένα 5κύλινδρο 20βάλβιδο κινητήρα 2,5 λίτρων της Volvo.

Αυτός απέδιδε 225 PS που επέτρεπαν στο βάρους 1.400 κιλών hot hatch να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ., όταν η τελική ταχύτητα έφτανε τα 240 χλμ./ώρα.

Μία ακόμα ξεχωριστή παρουσία στον στόλο των πανίσχυρων μοντέλων της Ελληνικής Αστυνομίας είναι μια δεύτερης γενιάς BMW Z4 (E89) η οποία παρήχθη από το 2009 και 2016, ενώ σε αντίθεση με τα προαναφερθέντα τετράτροχα της ΕΛΑΣ, είναι «ντυμένη» στα χρώματά της.

Κατά την εμπορική της σταδιοδρομία, διατίθετο με κινητήρες 2,0, 2,5 και 3,0 λίτρων, με απόδοση που έφτανε έως και τους 335 ίππους και τα 500 Nm ροπής.

Θυμίζουμε ότι τα ισχυρά περιπολικά δεν αποτελούν κάτι… νέο για την ΕΛ.ΑΣ., μιας και παραμένουν νωπές ακόμα οι μνήμες από την Ομάδα Σίγμα, ένα επίλεκτο σώμα που δημιουργήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’90, όταν οι κόντρες μεσουρανούσαν.

Στο «οπλοστάσιό» της συναντούσαμε μοντέλα όπως τα Lancia Delta HF Integrale, Porsche 911 Turbo, BMW M5 (Ε34) και Alfa Romeo 164 Turbo.

Ομάδα Σίγμα

carandmotor.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.