Δήμος Μαραθώνα: Νέα τηλεφωνική γραμμή για την εξυπηρέτηση των πολιτών

Νέα τηλεφωνική γραμμή για την εξυπηρέτηση των πολιτών ανακοίνωσε ο Δήμος Μαραθώνα, με στόχο τη βελτίωση εξυπηρέτησης των κατοίκων

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών.

Με στόχο τη βελτίωση εξυπηρέτησης των κατοίκων μας, ξεκινά να λειτουργεί πιλοτικά η γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών στον αριθμό 22943-20578 τις εργάσιμες ημέρες κατά τις ώρες 8.30-14.30 για παράπονα ή αιτήματα που αφορούν σε:

•Όχληση λόγω εργασιών αποχέτευσης
•Βλάβες ύδρευσης
•Οδοφωτισμό (καμμένες λάμπες)
•Λακούβες (αποκατάσταση οδοστρώματος)
•Καθαριότητα (κλαδευτικά υπολείμματα, ογκώδη αντικείμενα)

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.