Η διοίκηση του ΕΦΚΑ ανακοίνωσε ότι η διαδικασία χορήγησης ασφαλιστικής ικανότητας και της ενημέρωσης στοιχείων μητρώου μπορεί πλέον να πραγματοποιείται ξανά μετά από ραντεβού.
Οι πολίτες μπορούν να πηγαίνουν δια ζώσης στην οικεία τοπική διεύθυνση του φορέα, καθώς πλέον έχουν εκλείψει οι συνθήκες που υπαγόρευαν τη λήψη έκτακτων μέτρων.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι συναλλασσόμενοι μπορούν, μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της ηλεκτρονικής υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis, προκειμένου να κλείσουν το ραντεβού τους.
Οι πολίτες επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού. Όπως αναφέρει ο Φορέας, μπορούν να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα από την προγραμματισμένη ημερομηνία και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.
«Σε κάθε περίπτωση, έκτακτα γεγονότα που σχετίζονται με τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και ενημέρωσης στοιχείων μητρώου αντιμετωπίζονται από το προσωπικό του e-ΕΦΚΑ με υψηλό βαθμό ευαισθησίας», επισημαίνεται σχετικά.
ieidiseis.gr