Λουκέτο σε ακόμα 4 καταστήματα της H&M από την ΑΑΔΕ – Τι απαντά η εταιρεία

Πάταγο έχει κάνει στην αγορά ένδυσης τα απανωτά λουκέτα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) σε καταστήματα του σουηδικού κολοσσού λιανικής πώλησης ρούχων, H&Μ.

Χθες (20.06.24) η ΑΑΔΕ, προχώρησε στο κλείσιμο άλλων τεσσάρων καταστημάτων της γνωστής αλυσίδας ρούχων Η&Μ σε Γλυφάδα, Καλαμάτα, Βόλο, και Ρόδο για 48 ώρες, ενώ την Δευτέρα (17.6.2024) είχε βάλει λουκέτο σε κατάστημα της εταιρείας στο στο Σύνταγμα, στην οδό Ερμού λόγω του ότι δεν διαβίβαζαν τις αποδείξεις τους στην εφορία.

Σημειώνεται πως οι ελεγκτικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ, μετά από επίσκεψη στο κατάστημα της Ερμού, εντόπισαν πως υπήρχαν ταμειακές μηχανές που είχαν σταματήσει τη διασύνδεση τους με την ΑΑΔΕ για σχεδόν ένα εξάμηνο.

Με βάση τα στοιχεία που είχαν στη διάθεσή τους στα tablets τους από το σύστημα ΕΛΕΓΧΟΣlive, που βλέπει σε πραγματικό χρόνο τη φορολογική συμπεριφορά των επιχειρήσεων εντόπισαν το εξής: Το συγκεκριμένο κατάστημα, από τις 15 Ιανουαρίου έως τις 12 Ιουνίου της φετινής χρονιάς, «έκοψε» αλλά δεν διαβίβασε 21.100 αποδείξεις, αξίας 576.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 111.500 ευρώ.

Στην επιχείρηση επιβλήθηκε πρόστιμο 56.000 ευρώ, όπως προβλέπει ο νόμος, και στο κατάστημα μπήκε λουκέτο για 48 ώρες.

Τεχνικό πρόβλημα επικαλείται η H&M για το γεγονός ότι δεν διαβιβάζονταν οι αποδείξεις στην ΑΑΔΕ, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να μπει διήμερο λουκέτο σε τέσσερα ακόμα καταστήματα, πέραν του κεντρικού που είχε κλείσει στις αρχές της εβδομάδας για τον ίδιο λόγο.

Στην ανακοίνωσή της αναφέρει:

“Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, από χθες τέσσερα καταστήματά μας στον Βόλο, την Καλαμάτα, τη Ρόδο και τη Γλυφάδα παραμένουν κλειστά για 48 ώρες, έως τις 22 Ιουνίου, σε συνέχεια των ελέγχων από τις Eλληνικές Φορολογικές Αρχές.

Αυτό ήταν αποτέλεσμα τεχνικού προβλήματος στο σύστημά μας, που επηρέασε μόνο τη διαβίβαση ηλεκτρονικών δεδομένων στην ψηφιακή πύλη της ΑΑΔΕ. Όπως έχουμε ήδη δηλώσει, τόσο οι τοπικές ομάδες όσο και οι ομάδες μας στο εξωτερικό, εργάζονται συνεχώς για την επίλυση του προβλήματος σε συνεργασία με τον τεχνικό μας πάροχο. Διερευνούμε, με την υποστήριξη τόσο εσωτερικών όσο και εξωτερικών τεχνικών εμπειρογνωμόνων, τι μπορεί να έχει προκαλέσει το τεχνικό πρόβλημα.

Για εμάς, είναι εξαιρετικά σημαντικό να ακολουθούμε και να συμμορφωνόμαστε πλήρως με τους Νόμους και τους φορολογικούς κανονισμούς σε όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Είμαστε στη διάθεση των Ελληνικών Φορολογικών Αρχών, σεβόμενοι απόλυτα τον θεσμικό τους ρόλο.”

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.