Ραφήνα: Επιστολή διαμαρτυρίας για καπάκι φρεατίου στην Εθν. Αντιστάσεως – “Ζω ένα δράμα αυπνίας και σύγχυσης από τον θόρυβο!”

Επιστολή διαμαρτυρίας λάβαμε από τον κ Βασίλειο Κοντογούρη σχετικά με ένα καπάκι φρεατίου που βρίσκεται στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως, για το οποίο σας έχουμε ενημερώσει μέσα από το irafina.gr

Αναλυτικά στην επιστολή του που κοινοποίησε στον Δήμο Ραφήνας Πικερμίου και στην ΕΥΔΑΠ αναφέρεται:

Αγαπητοί ΕΥΔΑΠ & Δήμος Ραφήνας,

Ονομάζομαι Κοντογούρης Βασίλειος και διαμένω στην οδό Δαβάκη Πίνδου 23 στην Ραφήνα και είμαι δημότης Ραφήνας.

Μετά τις διεργασίες αποχέτευσης που προέκυψαν στην περιοχή μου πέρυσι (2023) αντιμετωπίζω ένα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ έντονο πρόβλημα με τα καπάκια αποχέτευσης τα οποία παράγουν εκκωφαντικό θόρυβο κατά την διέλευση των αυτοκινήτων καθώς έχουν τοποθετηθεί (εύστοχα;;;;) -αντί για την μέση ή εντελώς άκρη του δρόμου- στο δεξί άκρο του δρόμου όπου είναι το σημείο που πατάνε τα αυτοκίνητα.

Δυστυχώς τους τελευταίους μήνες ζω ένα δράμα αυπνίας και σύγχυσης από τον θόρυβο που προκαλείτε και με συνδυασμό την ελληνική γραφειοκρατία που καταντάει αστείο και ντροπή, έχω φτάσει στην απόγνωση.

Ξεκίνησα τυπικά καλώντας το 210-2144444 που είναι η Εξυπηρέτηση πελάτων της ΕΥΔΑΠ ενημερώνοντας τις βλάβες για το παραπάνω πρόβλημα. Η απάντηση που έλαβα ήταν πως εφόσον λαμβάνω λογαριασμό νερού από τον δήμο Ραφήνας είναι στην δικαιοδοσία του δήμου και εκεί θα πρέπει να απευθυνθώ.

Όντως πήγα στην αντίστοιχη υπηρεσία του δήμου (υπηρεσία νερού) και τους ενημέρωσα, και με καθησύχασαν πως θα το δουν άμεσα.

Περνάνε οι ημέρες και προφανώς δεν έγινε καμία απολύτως μεταβολή στην κατάσταση με αποτέλεσμα να μεταβώ εκ νέου στην υπηρεσία του δήμου.

Με καθησύχασαν για μια ακόμη φορά λέγοντας πως το καπάκι είναι αρχικά της ΕΥΔΑΠ και πως αυτοί πρέπει να το δουν διότι είναι κλειδωμένο και δεν μπορούν να το ανοίξει ο δήμος αλλά θα περιμένουν να έρθει ο σιδηρουργός (κάποιος τεχνικός του δήμου υποθέτω) να παραβιάσει το καπάκι ώστε να βάλει τις απαραίτητες φλάντζες για να μην ακούγεται.

Προφανώς και πάλι δεν έγινε Τ Ι Π Ο Τ Α και η ταλαιπωρία μου συνεχίζεται. Συνεχίζω να επιμένω και κάλεσα εκ νέου την εξ. Πελατών της ΕΥΔΑΠ σήμερα 26/2 για βοήθεια και δήλωση βλάβης ΠΑΡΑΚΑΛΩΝΤΑΣ τους να κάνουν κάτι και να το πάρουν προσωπικά το θέμα και να μπουν στην θέση μου.

Ο πρώτος υπάλληλος με παρέπεμψε στις αποχετεύσεις του δήμου Πειραιά μπας και βρω άκρη, όντως κάλεσα αλλά φυσικά δεν είναι αρμόδιοι

Κάλεσα ΞΑΝΑ την εξ. Πελατών της ΕΥΔΑΠ, τους ενημερώνω για όλα τα παραπάνω και η απάντησή τους ήταν επί λέξη «κύριε εδώ είναι τηλεφωνικό κέντρο, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, στείλτε email στο [email protected], τι να σας πω».

Πείτε μου πως να κρατήσω την υπομονή μου που η αυπνία που με ταλαιπωρεί σε τέτοιο σημείο ώστε να έχω πρόβλημα στην καθημερινή μου ζωή και στην δουλειά μου;

ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!

ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΙΑΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΣ!!!!!!!

Θα πρέπει να αναλάβω δράση ο ίδιος για υπάρξει λύση; Μήπως να το καταστρέψω τελείως; Τι πρέπει να κάνω;

ΕΠΕΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ!!!!

Το καπάκι βρίσκεται στην διασταύρωση των οδών Δαβάκη Πίνδου και Εθνικής Αντιστάσεως στην Ραφήνα, λίγο πριν από το κατάστημα Gustoso.

Δείτε παρακαλώ τον παρακάτω χάρτη:

Στο email έχω επισυνάψει φωτογραφίες με το καπάκι και την διασταύρωση όπως με ενημέρωσαν στο τηλεφωνικό κέντρο.

Παρακαλώ την δώσετε σημασία στον πελάτη σας, δημότη σας και πολίτη αυτής της χώρας που ζω εδώ και όχι σε άλλο πλανήτη και σας πληρώνω να κάνετε την δουλεία σας και όχι να με κοροϊδεύετε επί μήνες σπαταλώντας χρόνο από την εργασία μου για να κάνω την δουλειά σας.

Με εκτίμηση,
Κοντογούρης Βασίλειος.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.